RÓLUNK

A mi ökoiskolánk
Hatalmas, fás, virágos, természetközeli udvarával, vidám játszóterével, sportpályáival, gyermekcentrikus, humánus légkörével ideális oktatási intézmény az általános iskolások számára.
Intézményünk nyolc évfolyamos általános iskola, évfolyamonként általában két párhuzamos osztállyal, 25 fő körüli osztálylétszámmal. Tanulói létszámunk 400 fő körül mozog.
Iskolánk tanulói rendszeresen részt vesznek tanulmányi és sportversenyeken, pályázatokon. Igen sokan kiemelkedő eredményeket érnek el.
A nyolcadik osztályt végzettek zöme érettségit adó középiskolában, majd egyetemen tanul tovább. Van, aki negyedik vagy hatodik osztály végén búcsúzik tőlünk, mert nyolc- vagy hatosztályos gimnáziumba megy.
Pedagógiai program
Alapelvünk, hogy olyan iskolai légkört és magas színvonalú oktatást teremtsünk, hogy a tanulók jól és biztonságban érezzék magukat, miközben aktív, együttműködő részesei a tanulási folyamatnak. Motiváljuk a tanulás és a tudás iránti vágyat. Maximálisan törekszünk arra, hogy minden diákunk a képességeinek megfelelő legmagasabb szinten sajátítsa el a tananyagot, tudása legjavát adja.. Teret nyújtunk a művészeti és sportbéli tehetség kibontakozásának is. Fontos számunkra a szülőkkel való pozitív együttműködés.
Leendő elsősöknek kínáljuk
Kedves, felkészült, a pedagógiai munkában és emberileg is kiváló tanító nénikkel, barátságos, tágas, világos - az iskola udvarán, külön épületben található - osztálytermekkel várjuk első osztályosainkat.
Az első négy esztendő a szilárd alapok megteremtésének időszaka.
Nagy hangsúlyt fektetünk az anyanyelvi és a matematikai alapkészségek fejlesztésére. A kezdő szakaszban az olvasás tanítása során a hangoztató-elemző-összevető, szótagoló módszer, majd később az értő olvasás kerül előtérbe.
Szabadon választható foglalkozásaink többsége kézműves illetve gondolkodást, logikát fejlesztő.
Az iskola profilja
Az iskola különös gondot fordít a nyelvoktatásra. A 2022-ben beiratkozó gyerekeknek második évfolyamtól lehetőségük nyílik emelt óraszámban tanulni az angol nyelvet.
Az informatikai ismeretek megalapozása, a digitális kultúra tanítása jól felszerelt számítástechnikai tanteremben történik.
Kiemelten fontosnak tartjuk a kompetencia alapú oktatás keretein belül a magas szintű magyar- és matematikaoktatást, ,hogy diákjainkat naprakész tudással bocsáthassuk útjukra. Nagy gondot fordítunk a környezeti nevelésre, a természet megismertetésére, megszerettetésére, a szelektív hulladékgyűjtésre, a hosszútávon fenntartható fejlődésre való törekvés és a környezetbarát, egészségtudatos életmód kialakítására. Szépítjük, gondozzuk intézményünk hatalmas udvarát.
Eredményesen veszünk részt a környezetvédelmi témájú versenyeken
Szolgáltatásaink
Napközi otthonos foglalkozást alsó tagozaton minden igénylőnek tudunk biztosítani. A napköziben tevékenykedő pedagógusok sok érdekes programot szerveznek a gyerekeknek. Ilyenek a kézműves-foglalkozások, a klubnapközi, havonkénti rendszerességgel a színház- és mozilátogatások, esetenként cirkusz vagy a Szöcskevár felkeresése.
Reggeli és délutáni ügyeletet igény szerint biztosítunk. Felső tagozaton tanulószobai foglalkozás keretében szaktanárok foglalkoznak a gyerekekkel. Szakköreinket, tanfolyamainkat az igényeknek megfelelően szervezzük.
Tornatermünkben délutánonként gyógytestnevelés, illetve tömegsport-foglalkozások zajlanak. Akrobatikus rock and rollra, karatéra és foci-klubra is lehet jelentkezni.
Iskolai könyvtárunk jól felszerelt, naponta várja a gyerekeket.
Alsó tagozatos gyerekeink fakultatív úszásoktatáson vehetnek részt. Helyet adunk az Aelia Sabina Zeneiskola foglalkozásainak.

MUNKATÁRSAINK
A Csillaghegyi Általános Iskola nevelőtestületének tagjai


Fülöp Áron
intézményvezető, történelem és etika
Horváth Ildikó
intézményvezető-helyettes,
magyar nyelv és irodalom, etika

Barkóczi József László
Rajz és vizuális kultúra

Fehérné Dér Judit
Tanító

Fekete Réka
Pedagógiai asszisztens

Gyurisné Horváth Ildikó
Földrajz, természettudomány, etika, tanulószoba

Kékesiné Klausz Mercedes
Tanító

Kovács Erzsébet
Tanító

Lukács Csaba
Történelem, angol, etika

Menyhártné Kiss Antónia
Digitális kultúra

Nagyné Varga Evelyn
Tanító

Schwarcz Zsuzsanna
Pedagógiai asszisztens

Somogyiné Gál Hajnalka
Ének-zene

Tóth Mercédesz Laura
Testnevelés

Varga Anita
Tanító

Wölfl Réka
Tanító, angol

Dergán Flóra
Tanulószoba

Dér Mária

Felhősi Katalin
Fejlesztőpedagógus

Humayer Ildikó
Tanító

Kerekesné Zsombor Annamária
Tanító

Kovács Réka
Magyar nyelv és irodalom, történelem

Major Zsuzsanna
Tanító

Mészárosné Gyöngyösi Ágnes
Biológia, tanulószoba

Paulikné Blaha Judit
Matematika, digitális kultúra

Simon Márta
Könyvtár, angol

Sörös Viktória
Kémia

Tuskáné Patkó Judit
Földrajz, testnevelés, természettudomány

Vicze Rita
Pedagógiai asszisztens

Törekiné Árva Gabriella
Gazdasági ügyintéző

Almássy Zsuzsanna
Gyógypedagógiai asszisztens

Keleti Ágota
intézményvezető-helyettes, környezetismeret

Deákiné Ilka Marianna
Tanító

Erdőssy Imréné
Angol

Fenyves Gábor
Angol

Kaszáné Máté Katalin
Tanító

Kötélné Számadó Erika
Angol

Lőrik Eszter
Iskolapszichológus

Matskássy-Pulai Enikő
Tanító

Nagy Attila Vendel
Fizika, technika és tervezés

Reznyikné Gnoll Beáta
Tanító

Somogyi Judit
Tanító

Tóth Adrienn
Matematika

Ujháziné Kertész Tímea
Tanító
Winter Viktória
Magyar nyelv és irodalom, Hon- és népismeret, színjátszókör

Németh Marcell
Rendszergazda

Ollai Ildikó
Iskolatitkár